Klachtenpagina
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Onlinewinterjas.nl
Mollerusweg 15
2031 BZ Haarlem
+31(0)23 - 200 25 13
[email protected]
Telefonisch bereikbaar op
Maandag: 10:00 t/m 17:00
Dinsdag t/m Vrijdag: 10:00 t/m 17:00
Zaterdag & Zondag : Gesloten
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Onlinewinterjas bij is aangesloten.